دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 24646
تعداد نوشته ها : 10
تعداد نظرات : 2





Powered by WebGozar

Rss
طراح قالب
بهنام حاتمي

قنبري در گفت و گو با مهر:

اصلاح‌طلبان در راستاي منافع ملي و تحقق خواسته‌هاي مردمي تلاش كنند

اصفهان- خبرگزاري مهر: سخنگوي فراكسيون اصلاح‌طلبان مجلس هشتم با اشاره به اظهارات اخير حجت السلام يونسي در اصفهان، گفت: اصلاح‌طلبان در راستاي منافع ملي و تحقق خواسته‌هاي مردمي تلاش كنند.

 داريوش قنبري در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در اصفهان پيرامون اظهارات اخير حجت السلام علي يونسي در جمع جبهه اصلاح‌طلبان استان اصفهان مبني بر اينكه پيروزي بعدي اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس تكميل مي‌شود تا يك مجلس شايسته دولت تدبير و اميد روي كار آمده و براي هميشه اين گفتمان را پايدار كند، اظهار داشت: با اظهارنظر حجت السلام يونسي موافقم چرا كه در انتخابات آينده، مجلسي بايد روي كار بي آييد كه با دولت تدبير و اميد نيز هم خواني داشته باشد.

وي با بيان اينكه اصلاح‌طلبان به عنوان يك جريان فعال سياسي بايد برنامه داشته باشند تا بتوانند به موفقيت برسند، اضافه كرد: اين موفقيت و پيروزي كه براي اصلاح‌طلبان در 24 خرداد 1392 به وجود آمد زماني تكميل مي‌شود كه مجلسي همسوي با اين دولت به وجود آييد.

عضو حزب مردم‌سالاري ادامه داد: مجلسي در آينده مي‌تواند به دولت يازدهم كمك كند كه باسياست‌هاي او در جهت تحقق خواست‌هاي مردم هم خواني داشته باشد.

وي با بيان اينكه مجلس كنوني از حد انتقاد گذشته و در حال تخريب دولت است، بيان داشت: مقام معظم رهبري در اظهارات اخير خود در جمع مسئولين نظام به انتقادهايي غيرمنصفانه‌اي كه در اين مدت كوتاه از عمر دولت مي‌گذرد، به درستي اشاره كردند.

قنبري تصريح كرد: با وجود اين‌چنين تخريب‌ها و انتقادهاي غير كارشناسي از دولت يازدهم حتما نياز هست كه يك مجلسي همسو با دولت تدبير و اميد به وجود آييد.

وي با بيان اينكه هدف دولت تدبير و اميد خدمت به مردم است، خاطرنشان كرد: هدف مجلس هم بايد خدمت به مردم باشد و نبايد خواسته‌هاي جناحي و گروهي جاي منافع ملي و تحقق اراده مردم را بگيرد و لازم است اصلاح‌طلبان نيز در راستاي اين خواسته‌هاي مردمي تلاش كنند تا بتوانند در آينده به موفقيت برسند.

انتهاي پيام/


دسته ها :
سه شنبه 29 11 1392 23:31
X